Match # 3

Mellan NH & Falu startar om ca 1 timme.
 
Ett Falu som aldrig besegrat NH, de har ju bara mötts 2 ggr innan så..
 
Sitter o tittar på "Line-up'n" på stats.swehockey.se och upptäcker.. eller upptäcker är fel ord..
Ser att jag skulle flyttat på en av backarna till en annan lina, men det är inte jag som bestämmer..
 
Om matchen tror jag att NH vinner med 2-3 mål, Jesper släpper nog tyvärr 1, eller 2, men jag hoppas på ännu en 0:a skulle inte vara fel för laget i NH 5:an.
 
Jubilarer är samma som sist fast lite närmare nu då..
 
- Åhnelöf gör sin 398:e match
- Åhnelöf, 3 ass kvar till 100
- Mozart, 7 ass till 100
- Crippa, 6 po till 100
- Bröms, 11 po till 100, tar med för skojs skull, eftersom det närmar sig.
- Petter, 11 min kvar till 200 min i båset.

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0