Läktarögats 1:a

Näää, som jag sagt förut.. NEJ, jag har inte dött (även om vissa så önskar).
 
Det har varit en del tuffa fighter igen på den "privata planen"..
 
Och nyss när jag satte mig för att återigen skapa lite liv här, så damp det ned ett mail i inkorgen..

* PANG ! *
 
Min hjälpsamme läsare som ville vara med och bidra här, kommer med sitt första inlägg..

Varsågod "Läktarögat"...

Hej alla Hockeyvänner!
 
Jag kommer att kommentera lite från matcherna och vad som händer runt om på läktarna, förmodligen inte varje match det får vi se...
 
Dagens match mot Nacka då, tja, finns väl inte så mycket att säga om den. Ganska snäll hockey förutom då efter ca 9 minuters spel så blir en NH spelare skyldig till en riktigt ful, och som jag tycker hänsynslös tackling på en Nacka spelare som inte kan fullfölja matchen, vet ej om det blev hjärnskakning på han men förmodligen blev det så, och nä sånt hör inte hemma i ishockeyn det fick vi ju ett exempel på även i går där en HV spelare råkade illa ut .
 
Nä såna tacklingar hoppas jag att vi inte får se så mycket av i vinter men samtidigt får man kanske förstå här
att NH spelaren var övertänd och då sker olyckor, vad vet jag.
 
NH skulle kanske ha vunnit dagens match med mer än 3-0, om ska man räkna alla stolpträffar och ribbträffar så skulle matchen kanske slutat med 7-1 men det är ju spekulationer.
 
Hur som helst så är det ju poängen som räknas och det blev tre sköna poäng i kväll och det känner jag mig nöjd med , annars var väl själva matchen sådär jag har ju sett både sämre och bättre matcher.
 
 
PÅ LÄKTAREN DÅ
 
Ja, för en gångs skull så var det lite drag på läktaren, jag funderade vad det kunde bero på, fast det kom jag på ganska så snart, Puben hade ju öppnat igen för denna säsong tänk vad lite pilsner kan göra och jag tycker att så länge det sköts snyggt som i dag, så får den gärna vara öppen fler gånger denna säsong. Det behövs för att hjälpa igång klacken för NH behöver en högljudd klack.
 
// LÄKTARÖGAT

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0