Uppdatering av NH 2012/2013

Måvakter :

Johan Svensson, 1 år kvar på sitt kontrakt

- Här måste Jesper Ekeberg säkras upp inför kommande säsong inom kort.
- Här måste Robin Gustavsson få lite matchträning i alla fall i grundserien.


Backar :

Johan Åhnelöf
, 1 år kvar.
Robin Axbom, signerade ett 2-års här för ett tag sen.
Petter Lindberg, signerade även han ett 2-års för ett tag sen.

- Här måste Linus Kjell säkras upp.
- Även Sebastian Sjösten, bör övertalas (ge mer $$ så kör han det sista året på kontraktet).
- Johan Norberg, även det en kille som bör säkras upp inför kommande säsong.

- Acke Ringström, jaa..
- Calle, har ju sagt sitt...

Forwards :

Niklas Bröms,
1 år kvar.
Johannes Tornberg, signerade ett 1-års här för ett tag sen.
Jens Enlund, har 1 år kvar, hoppas verkligen att han blir frisk.
Markus Berg, signerade ett 2-års i fredags, skönt och bra då "rykten" gick om att han skulle lämna.

- Fredrik Håkansson, kör nog 1 år till...
- Jörgen Rickmo, kör nog 1 år till...
- Kim Ericson, hoppas vi blir frisk och kör hårt kommande säsong...
- Markus Andersson, kan gott köra på...
- Elias Bjuhr, är ett MÅSTE att få kvar, gärna på ett flerårs (alltså 3-4 år)...
- Christopher Lindholm, har mer eller mindre "lovat" att stanna...

- Shawn Snider, har gjort sitt i NH för denna gång...
- Antti Koponen, tror jag tyvärr inte är med nästa år, men man vet aldrig...
- Matti "brorsan" Koponen, osäkert kort...
- Erik Planeby, jaa, bort eller kvar...
- Adam Thim, med lite mer istid så...

Andras tankar...
Jag som skrev heter : NH till HA

Man ska aldrig övertala en kille. Vill man inte så kommer aldrig spelaren ge100. Och det krävs minst 110 om vi ska upp.

2012-03-20 @ 07:59:25
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Så sant så sant..

2012-03-20 @ 22:47:11
Jag som skrev heter : keneth

har hört att det är två Oskarshamnskillar som är intresserade av Nyköping, Martin eberhardsson är den ena, vet du vem den andra är?

2012-03-25 @ 16:29:16
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Nej, tyvärr har jag ej hört något..

2012-03-30 @ 15:44:34

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0