3 dagar har gått...

Sen säsongen tog slut.

Vad har hänt sen dess då..

Calle Johansson, säger att han ska sluta...

Idag läser man att Sebastian Sjösten ska sluta (är nog vad han känner nu, men vänta ett tag..??)

Tornberg, Lindberg & Axbom har förlängt med NH (Äntligen, har detta arbete börjat innan säsongen tog slut)

Läser också att Gustaf ska sluta blogga (kanske också detta är en stundens ingivelse ??), det är ju synd för er som vill ha analytiska, djupa och långa inlägg på "fin svenska" med långa svåra krångliga ord, hehe, nää jag har förstått orden, men aldrig aldrig förstått varför man måste krångla till en förklaring till 1000 ord som kanske bara kräver 250 för att budskapet ska gå fram.

Avlutar detta inlägg med ett stort GRATTIS till Fredrik Söderström som har gjort en alldeles formidabel säsong i Oskarshamn, synd bara att de "Södetäljianska halvdanskarna" ska gnälla o grina, när de kunnat avgöra för egen del tidigare under säsongen.



Andras tankar...
Jag som skrev heter : Honken

Hej!



Jag säljer en Miikka Männikkö tröja på Tradera:



http://www.tradera.com/akta-nykoping-hockey-troja-miikka-mannikko-auktion_252702_151722605



eller sök på Tradera: ”Nyköping Hockey”



Mvh/Honken






Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0