Ring Ring...

Så svarar jag, och det ringde och jag svarade...

Fick höra en bekant röst i andra änden av tråden (kan man säga så när man har trådlös tfn, man vet ju inte vems ände det är..?).

Rösten frågade : Varför har du inte skrivit något om vem den nya klubbchefen är ?
Jag svarade : Jaha, är det alltså klart med vem..

R - Japp, klart sen ca 1 månad tebax, det skulle visst skickas ut någon pressrelease då, som tydligen tar tid att skriva, eftersom det inte kommit någon ännu.
J - OK, ja det verkar ju mysko, det borde man kunna plita ned rätt fort..

J - Vem är det då ??

R - Det är ingen mindre än Roger Moström.

Så grattis Roger "Rogga Mosa" Moström..

----------------------------------------------------------------

Fick även höra en del annan "mysig info", som att det ska visst finnas en del pengar på väg in till NH i form av.. håll i er nu...  Ofakturerade fordringar !!!

En ansenlig summa var det visst också...


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0