Jag lever...

Än så länge.. (Fast det finns säkert de som önskar tvärtom).

Rätt kul att läsa lite överallt om "folk" som har sina synpunkter och "tror sig veta" saker o ting.

Jag hamnar säkert oxå inom den kategorin hos vissa, men det tar jag med en klackspark..

Som t.ex.
Att man läser från folk som inte ens är med i styrelse hur stor lagbudgeten är och vad som händer med den...

Men men, nu över till NH..

Dennis Persson på väg till Rögle ?? I alla fall enligt "GrönvitaSumo"

Matti Koponen klar för "Röda Ankorna" i Finland...

Robert Carlsson lämnar Malmö, flytt hem till Södertälje, ring o kolla suget för en återkomst till NH..


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0