Officiellt nu då..

Att Roger Moström är klubbchef, men att det har tagit nästan en månad att komma ut med det är lite väl i underkant av godkänt.

Återkomst av Magnus Blårand, där ser man.

Mer finns att läsa här.


Andras tankar...
Jag som skrev heter : xxx

Varför måste det vara en negativ knorr på alla inlägg?

Gå ner till Roger och fråga vad DU kan göra för att hjälpa klubben ist.

"Tillsammans är vi starka-Vi är Nyköping"

2012-07-07 @ 07:57:04
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Hmmm, vet inte vad du läser för inlägg men alla är inte negativa.. och vad är det negativa i att tycka att en sak som varit klar LÄNGE, inte blivit officiellt tidigare ?



Jag skulle kunna skriva mer om saker som - I mina ögon, och en del andras - är mycket mer negativa än att tycka att detta borde kommit ut tidigare än, som det stod i SN, "Väntat på att ass.tränare skulle bli klart.." varför det ??



En del av mina tips och förslag har NH redan tagit till sig och ev. ska de köra något som var på G för någon säsong sen (lite omarbetad men ändock), och jag snor åt mig varje CityGross kvitto jag ser, har även sagt åt NH att sätta upp en brevlåda vid CG, eftersom det tydligen går bra för en viss klubb så varför inte för NH ?



Vad gör du själv, nej svara inte för jag tror att jag vet vem du är, eller jo, svara gärna.

2012-07-07 @ 10:15:43
Jag som skrev heter : xxx

I ditt inlägg om Roger så avslutar du med: "men att det har tagit nästan en månad att komma ut med det är lite väl i underkant av godkänt"

Det är väl negativt?



Varför måste det skrivas ngt negativt öht?

Skadeglädje kanske?

Vi kan väl glädjas åt dom framsteg som klubben gör och så jobbar vi för att NH ska bli kvitt ryggsäcken och börja klättra i seriesystemet.

Betr. att du tror att du vet vem jag är: Och?

2012-07-07 @ 17:29:26
Jag som skrev heter : johan eriksson

Jag håller med xxx det är mestadels negativt från dig, ryck upp dig nu f..fa.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-07-07 @ 19:26:51
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

xxx ->

Ok, jag tycker iaf inte det är negativt, däremot en kritisk ton, men smaken e olika.



Varför det måste skrivas negativt, kanske för att det tyvärr finns vissa negativa saker att nämna. Ett ex. är att det tydligen finns personer som ännu inte fått faktura för 5-öringen från säsong 2010/11, är inte det negativt, då NH tappat dessa kronor från dess personer ??



Och om det negativa kommer upp på ytan finns ju chansen att jobba bort det, och då blir allt till det bättre..



Det finns fler småsaker att ta upp som man hört talas om från spelare och andra, men en del av det har redan tagits upp på andra ställen och det räcker för mig.



Är ni lika "positiva" när det gäller alla "bloggare" med (i era ögon) negativa inlägg ? Vad tycker ni t.ex om Mrmadhawk, han är negativ han med i vissa inlägg om Rödhökarna, eller spelar inte det någon roll, då det inte handlar om NH ?



Visst ska man vara glad för framsteg, men får man då inte vara ledsen/arg över baksteg ?



Då är ni alltså inte "sura" över suddentorsken i PO ? Vad bra, för jag e fortf. lite sur, eftersom det var så nära till att NH skulle få 5 extra hemmatcher med mer publik och en högre 5-öring = mer pengar till NH för att krympa ryggsäcken ännu mer, som ett exempel.



----------------------------------------



johan eriksson-->



Samma fråga, vad är eg. negativt ??



Negativt för mig är om jag skulle skriva att NH är ett skitlag med en askass ledning, som inte fattar ett dugg, och bara ställer till problem och mer ekonomiska bekymmer än vad som funnits tidigare.



Men nu tycker/skriver jag inte så,(det är i mina ögon sett fler negativa kommentarer i den andra bloggen "nhtyckarens" kommentarsfält, men även en hel del intressanta kommentarer) och tänker inte göra så heller eftersom min "kärlek" till hockeyn i Nyköping är för stor.



Och jag längtar som f*n tills det är dags att börja pallra sig ner till Rosvalla i augusti och äntligen få se lite hockey igen.

------------------------------------------------



Eller så är det helt enkelt så att mitt "privata världskrig", smyger sig in i formuleringar och vrider på det till ett i era ögon negativt inlägg, och då kan jag bara säga FÖRLÅT och be om ursäkt, och förhoppningsvis är det världskriget snart över och att mina fingrar hittar rätt ordkombinationer igen och glädjen och stoltheten över NH tar över och börjar lysa o skina igenom inläggen igen.. ??



Hoppas på det i alla fall, för jag vill ha ett slut på "kriget", det räcker nu...



Framåt Freddans krigare...

2012-07-07 @ 23:46:04
Jag som skrev heter : xxx

Finns inget krig, har aldrig funnits.

Om du vet att det finns ofakturerade intäkter, varför inte ta det med kansliet omg?



Tillsammmans är vi starka-Vi är NYKÖPING

2012-07-08 @ 06:15:04
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

xxx, menar inte mellan oss, för jag tycker inte heller det är något krig.



Som jag skrev mitt "privata världskrig" = saker som händer på det personliga planet, typ inom "familjen".



Menar du "5-öringen" eller dessa andra ofakturerade inkomster ?



Vem har sagt att kansliet inte är meddelade eller redan vet om det, och det idag kanske är fakturerat ?

2012-07-08 @ 10:31:28
Jag som skrev heter : xxx

Kanon om det är fakturerat, då finns det väl ingen anledning att skriva om det på en blogg som läses av både vänner och andra.



Det jag menar med "negativ knorr" är att Nyköpingsbor har en förmåga att alltid leta fram negativa frågor tex. "Varför har man inte tänkt" "Varför har man inte gjort" Du förstår säkert vad jag menar och jag menar givetvis inte dig personligen utan likväl olika tidskrifter i området.

Jag anser att känner man till en brist så ta det direkt med den saken berör och försök hjälp till att lös problemet.

Min absoluta ledstjärna är att kan vi få bort ryggsäcken och bygga organisationen steg för steg då är Elitserien ett fullt realistiskt mål och jag tänker bidra med det jag kan tillföra i stort och i smått.



Ok?

2012-07-08 @ 14:43:20
Jag som skrev heter : Josefin Ärlevik

Hej, allt väl? :)



Önskar dig en fortsatt bra dag!

2012-07-08 @ 16:18:39
URL: http://josefinarlevik.blogg.se/
Jag som skrev heter : Allvetaren

Fortsätt med jobbet. Jag kan inte tolka att det är negativt i texten. Bara en smula kritiskt till varför det tagit så lång tid och få det klart.



Tur att inte allt har tagit sig fram från sina gömställen under stenarna.

2012-07-12 @ 13:13:07
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Tack "Allvetaren" ;-)



Eller "synd" kanske, då det tydligen finns en del sm tycker denna styrelse är ofelbar, trots att det bevisligen tydligen finns fel som begåtts.



Om man nu kan räkna det som fel att bomma vissa "viktiga" saker ;-)



Därmed inte sagt att denna styrelse är kass, för de gör ett bra jobb, som kan bli bättre på vissa punter, tycker JAG iaf.

2012-07-12 @ 19:59:09

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0