Sponsrat inlägg..

Fotboll, e inte riktigt min grej även om man har en kortare period bakom sig av denna "gräsliga" sport..

Har varit målvakt o utespelare, men det är inget man skryter med precis...



Man hade ju inga drömmar om att bli proffs i vare sig Italien, England eller Spanien..

Men andra har ju blivit det så det räcker o blir över, och rätt många är det ju också..

Ja inte från  "mitt lag" då men andra...

En del hamnade i England andra i Tyskland, Portugal, Italien, och vissa t.o.m. i Spanien och ett de 3-4 "storlag" som finns där.. t.ex.



Mer info hittar ni här om detta lilla lag : http://www.fcbarca.se

Detta är då inte deras officiella eller någon officiell svensk sida om jag fattat rätt..

Men oavsett, så näää Fotboll blev inte min grej och jag är lika glad för det idag...

Trots detta så har man ju kollat en del fotboll live iaf, dels så såg jag alla matcher med IFK Norrköping utom 1, en säsong i Allsvenskan och det lag jag valde bort är ju såklart "IFK Götlabörj"..

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0