NH i top-tten ??

Halkade förbi den i många ögon eminente och världsbäste bloggaren Mjörnberg och inlägget med snygga o fula loggor..

Får faktiskt erkänna att jag trodde han menade loggan till nystartade "HockeyEttan", men det var detta han menade.

http://www.hockeysverige.se/blogg/mikael-mjornberg/13375121/snygga-och-fula-hockeyettan-logotyper


Undrar om "de" tycker han e kritisk o negativ han också ?

Andras tankar...
Jag som skrev heter : NH mot resten

Vilka är "de "? Synd att du hela tiden får allting att vara du mot resten. I en förening borde "vi" vara principen för att lyckas. En och en blir det omöjligt att göra stora framsteg. Tillsammans har vi möjligheten att lyckas åstadkomma och ta oss mot målet vi söker. Lägg ner "de" tänket. Det är vi som är NYKÖPING!!!

2012-08-08 @ 09:12:25
Jag som skrev heter : *Bloggarn"

Hmm, rätt kul kille/tjej det här..



Inlägget vinklas "ännu" en gång till att jag skulle vara bitter, sur, kritisk och negativ, av en som här framhäver "VI", tillsammans möjlighet att lyckas, det är vi so är Nyköping..



Och dessa ord av en med följande "e-post" ;-)

nhkommeintegå[email protected]öm



Humor på hög nivå, av en som inte insåg "ironin" och den lilla "pik" som fanns i mitt inlägg

2012-08-08 @ 11:24:11

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0