Vet inte...

Vad man ska tro..

Träffade på en kille (spelare) för ett tag sen, och nyfiken som man är och ska vara om man har ett intresse, så frågade jag honom om han blir kvar (har ännu inte blivit officiellt) eller inte + lite annat, som t.ex. "rykte 3"...

Fick ett svar som var lite tvetydigt..
 - "Fredda, vill ha mig kvar,  och jag ska/har pratat med SG (sportgruppen) och Mr X, vi ska träffas igen.."

Ohhh nej, kom min tanke.. inte Mr X, är det "den" Mr X frågade jag, svar : Ja.

Jag är nu ärligt lite oroad över framtiden OM det stämmer allt det här..

Fick "deklarations bekymret" bekräftat även av denna kille...


Andras tankar...
Jag som skrev heter : Åsa Nisse for Prez

Så du menar att Tegerup inte är sportchef egentligen utan att det är herr Westman?

2012-04-20 @ 08:24:24
Jag som skrev heter : Åsanisseforprez

Så det är som ryktet säger att det är herr Westman som är sportchef och inte Tegerup!

2012-04-20 @ 08:25:34
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Var du har fått dina namn ifrån vet inte jag, men det jag hört är att Fredda o Roger inte "ska ha" så mycket att säga till om när det gäller spelare, sen hur det "tolkas" eller hur det ligger till är ett ?



Sen hur och OM det stämmer vet jag inte, men eftersom man hör liknande saker från olika håll, så börjar man ju fundera.



Sen att du nämner ett namn som förekommit förr i NHs "svarta historia, gör mig orolig, MEN sen beror det väl lite på HUR personen är inblandad också.



Men som sagt, allt är vad jag vet än så länge rykten, innan det kommer fram saker från andra håll som visar "sanningen"..



Eller ??

2012-04-20 @ 16:09:21
Jag som skrev heter : Tony Vestman

Det skulle vara intressant att höra mera hur jag skulle vara inblandad i NHs "Svarta" historia?



Jag har bla. varit ansvarig/delaktig i värvningar av: Magnus Blårand, Fredrik Johansson, Fredrik Söderström, Alexander Beliavski, Jimmie Kraft, K-H Spets, Tomas Skogs, Jens Jakobs, Gustav Engman, Robin Persson, Niklas Bröms, Markus Lilja och säkert några till som jag glömt. Jag har gm mina bolag stöttat klubben ekonomiskt i alla år på ett flertal sätt. Men ni som skriver anonymt här är mer än välkomna att ringa mig eller varför inte komma på en kopp kaffe och förklara för mig vad jag bör göra annorlunda, ni vet säkert vart jag finns.

Och nej, jag är inte Sportchef i NH.

2012-04-22 @ 19:04:12
Jag som skrev heter : Åssanissseprezzz

Missar vi både Sundqvist och Jensen nu är det tjänstefel av sportgruppen.

Hört att båda vill hit men vad händer.

Den duon skulle göra så vi får ett kanonlag.



2012-04-24 @ 18:53:13

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0