Svar på inlägg...

Hittade en ny NH blogg, där man fick sig en känga, har där svarat och detta är vad jag svarade på detta som skrevs..



( klipp från : http://nhtyckaren.blogspot.se/ )


Mitt svar : 

Hejsan.

Kul med ännu en "NH blogg".

Får tacka för "kängan" man får direkt.

Vad i de "rykten" jag nämnde finns det som ifrågasätter din tro på min "lagtillhörighet" ?? Mina två favoritlag möttes i Nyköping den 6:e April 2005, minns du vilka ? Jopp NH + Brynäs, vilka höll jag på mest, jo, NH !

Så där har du min lagtillhörighet, sen om du menar det "lag" som "springer runt o smörar", och i mina ögon försöker "leka märkvärdiga", då har du rätt, det laget ger jag inte mycket för alls.

Jag har följt hockeyn från NBIS sen ca 1980, sen NH från då 1990 !

Och då man får höra saker, så ska dem fram och helst läggas på bordet.

Jag kan sätta mig ner vid ett bord och berätta VAD jag hört, men inte från vem, men det spelar nog ingen roll för "sanningen" lär ju inte avslöjas i alla fall, eller vad tror du, vågar dem gå ut i t.ex SN ?

Oavsett om det är ett "BRA/SANT" rykte eller ett "FALSKT/DÅLIGT" rykte, så ska "rykten" spridas för "all publicitet är bra publicitet", men en sak där var/är inget rykte utan sanning, för jag tror inte att det bara drabbat en person det som ska ha hänt.

MEN, om det bara är EN person som drabbats, givetvis är det då ingen större "skandal" utan mer ett misstag, och vem som helst kan göra misstag, utom du och vissa andra då kanske, eller ?

Där har du min syn på det hela och så har du fått veta var mn lagtillhörighet ligger.

Kommer följa även denna/din blogg fortsättningsvis nu.

Mvh Richard // NH Bloggarn


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0