Rätt svar # 3

Inte 3 rätta svar men oppsss 2 rätta svar.. (OM man ser det på så vis..)

Och det tycker jag man kan göra just nu, då det bara kom in 4 svar..

Vad är felet med er besökare ?? För dåligt pris ?? Vad vill ni vinna ??

Iaf, det rätta svar jag hade tänkt mig var :



Den inringade personen, var här på tryout, men fick inte vara kvar..

Men av någon anledning fanns han med på lagfotot ??

Hans namn : Petri Lehtonen

MEN,
det kom in ett svar som fick mig att fundera.. och fundera... och undersöka !!

Japp, det stämde ju oxå, men då kan andra namn oxå stämma.

Men eftersom tävlingen är nu avslutad och detta stämmer så har vi en vinnare......

*Trumvirvel.....*

En "gammal" NH-lirare vid namn....

Mattias Tjärnström !!

Grattis... Jag mailar dig om adress så jag kan skicka vinsten !!

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0