Kan inte...


Låta bli att tacka för hjälpen... =o)

TYVÄRR är detta inlägg redigerat...


[ Klickbar bild ]




Svagt... att inte erkänna sina brister...
Om man nu ändrats som person så borde man ha stake nog att erkänna "sina ungdomssynder"

Jag vet fortfarande vad jag SÅG !!

=o)


Andras tankar...
Jag som skrev heter : Gustaf

Jag är tacksam om du inte tillskriver mig åsikter och handlingar som jag inte står för/har gjort. Om du nu inte känner att det är en konkurrens mot din blogg så kan du väl vara anständig nog att kontakta mig om dessa anklagelser så att jag får bemöta dem innan du hänger ut mig, särskilt då de är direkt felaktiga.



Föreningen är liten och att få mina kontaktuppgifter är inget problem. Annars kan du maila mig och be om dem om du nu har just anständigheten nog. Hela inlägget osar bitterhet.

2011-11-10 @ 12:35:50
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Visste att du skulle kommentera detta på det sätt du nyss gjort. Kul att du besöker min lilla blogg oxå.



Felaktigheter säger du, Arboga borta svarar jag, med stor diskussion i NH Supports forum, där t.o.m. personer som inte "var utpekade" la sig i och började "tjafsa", denna diskussion togs t.o.m. bort, minns du nu ?



"spottet" minns jag tyvärr inte vilken match det var och ok, du kanske inte "gapar o skriker o slår på plexit idag" så det kan jag be om ursäkt för att jag skrev, men inte det andra tyvärr, då jag sett det med egna ögon.



Bitterheten som du nämner vet jag inte var du får ifrån, men alla tycker vi olika om saker o ting och även saker som "inte passar mig själv"..



Bara kul att det kom lite nytt och du verkar inte ha läst hela mitt inlägg så jag klipper ut lite åt dig..



"..Och jag anser INTE att det är en konkurrerande blogg på något vis, då vi skriver om olika saker, hans är som redan nämnt mer ingående på djupet, jag kör mer på roliga händelser och firande av jubilarer och mina egna tankar och åsikter om det ena och det andra.."



Så fortsätt du med dina analyser om NH och hockey i allmänhet, så fortsätter jag med mina synpunkter och åsikter.

2011-11-10 @ 13:21:15
URL: http://nhbloggen.blogg.se/
Jag som skrev heter : Gustaf

Jag minns väldigt väl Arboga och jag minns att du hade en väldigt egen uppfattning om etiken kring händelsen, vilket du också beklagade dig för . Jag har inte spottat på någon domare, äckligt beteende.

Dessa två punkter som du beskrivit dem i ditt inlägg är direkt förtal och bör behandlas därefter, "de jure" alltså.



Med andra ord är det inte ok att bara gå vidare med att du skriver om ditt och jag om mitt. Man har ett ansvar för det man skriver. Jag förväntar mig en ursäkt motsvarande det inlägg du skrivit som brukligt alternativt att inlägget tas bort helt och hållet.



Om invändningar kring detta finns så svarar jag på mail eller

telefon i fortsättningen.

2011-11-10 @ 14:07:37
Jag som skrev heter : Matte

Vem bryr sig om en bloggare tidigare har betet sig illa på matcher. Han sköter sig ju uppenbarligen nu och han har en bra blogg!!

2011-11-11 @ 12:22:26
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Hehe det som är "kul" är ju att han inte vågar stå för att hans åsikt då var att det är helt ok att gå 10-15 (eller om det nu var 5-10st) på 1 (EN) ensam stackare..



[Det var fler som var med i bussen till Arboga som reagerade på detta.]



Sen har han fel då jag inte sagt/skrivit som han påstår "spottat på en domare", jag SÅG med egna ögon när han spottade "EFTER" en domare, det är inte riktigt samma sak, men har rätt i det är ett "äckligt beteende"..



Och jag har ingenstans skrivit att hans blogg e kass, dålig, värdelös eller annat "olämpligt" namn på den, som då ev. skulle kunna frambringa ett uns av den ev. "bitterhet" som även nämns. Då vi tar upp helt skilda ämnen som redan också nämnts, hans mer djupare, min mer "ytlig och ironisk".

(Vilket tyvärr inte alla förstår eller inser).



OK, man ska inte titta tillbaka i historien, för då hade väl aldrig Paolo Roberto fått "jobb" eller kommit dit där han är idag.

2011-11-11 @ 23:37:55
URL: http://nhbloggen.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0