Jubilarer

1a Maj... Nu skulle man ju kunna gratulera alla demonstranter, MEN dem ger jag fan i totalt !!

MEN, däremot har vi dagen till ära dessa jubilarer !!

Jesper Andersson - 24 ÅR

Som tyvärr drar tebax till Hedemora, lycka till o välkommen åter !!

David Ohlsson - 22 År

Nej, inte "Tobias Snälls vapendragare" ;-), utan Botkyrkas D.O. (nej inte Diskriminerings Ombud)

Patrik Karlkvist - 19 År

Han kom in som en vårvind och ruskade om oss 2009/2010, då trodde man på fler matcher t.o.m. ett A-lags kontrakt till 2010/2011.. Men tyvärr, fortsatt JR spel i NH och enligt rykten p.g.a. "en viss tränare" så försvann Trosa-sonen norrut till SSK's J20.


Andras tankar...
Jag som skrev heter : En som vet

Stämmer inte Angående Karlkvist!!!!

2011-05-02 @ 09:32:21
Jag som skrev heter : doktorn

Hoppas vi får tillbaka Karlkvist!! Någon som vet något om han har erbjudits A-lagkontrakt??? Tyckte han va grymm!

2011-05-02 @ 18:51:48
Jag som skrev heter : Enånittio

Karlkvist kommer inte erbjudas något A-lagskontrakt. Visst killen har alla verktyg i världen för att bli hockeyspelare på isen..... Men utanför har han lite och lära....

2011-05-03 @ 12:04:29
Jag som skrev heter : Undrande

Du Enånittio har inte tagit chansen att hjälpa till med de färdigheterna som unge herr Karlkvist saknar....

2011-05-13 @ 23:24:17

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0