Jubilar(er) : 6e Januari

Patrik Hucko : 38 år

Denna "käcke" spelare som hade en bössa av sällan skådat slag..
Patrik gick ju tyvärr samma väg som Wallenberg, till Leksand, men där blev det aldrig någon succé (Nej, inte tidningen)..

Efter att ha avslutat säsongen 05/06 hemma i Tjeckien ¨så återvände han till NH 06/07.. Vilket vi fans tackade för.. Samma säsong återvände en viss Jörgen Rickmo och även Martin Holst.

Patrik spelar just nu i Tyska div-2 laget "Fishtown Pinguins" efter att ha avverkat Asien, Danmark och Slovakien.

Patrik Hucko i NH :

- 2 Säsonger
- 102 Matcher
- 28 Mål
- 53 Assist
- 81 Poäng
- 234 Utv.min

Andras tankar...
Jag som skrev heter : DTR-56

Inte för att detta har med Hucko att göra men varför degar inte någon in 228:- så man kan se NH:s support forum? Tänkte NH-bloggaren kanske vet.

2011-01-06 @ 11:52:32
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Ja, det är tydligen så att de helt enkelt missat att betala, men det kommer att göras A.S.A.P.



Förmodligen är Forumet igång redan nästa vecka, tills dess finns det tillfälliga uppe.

2011-01-06 @ 21:11:32

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0