Hemma..

Sitter nu vid en trevlig och pålitlig FAST lina ut mot cyberrymden och det s.k. internet !!

Lämnade parkeringen med bilen ca 0.20, då anlände även NH hem med spelarbussen..

Kul att vi "passade in varann" eftersom vi tog olika vägar hem..

Iaf var det olika vägar dit, så jag förmodar att NH tog samma väg hem..som dit, alltså inte samma som oss..

Som ni märkte tog rapporteringen slut med ca 3-4 min kvar av matchen.. likaså tog kontakten med det lånade nätet. (Igen....) Här har ni en anledning till att jag inte "litar" på trådlösa eller mobila internetuppkopplingar..

En fast lina som levererar det de lovar, det gillar jag...

Men iaf.. Inget mer speciellt hände och vi vände hemåt med bussen.. Jo iofs, det kommer bilder inom kort från matchen (tagna av Ores fotograf, Tobbe Lektell )

Ett EXTRA tack till Anton Forsell & ovan nämnde Tobbe för möjligheten till den rapportering som skedde från matchen, tråkigt att inte nätet höll hela vägen...


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0