Tankar / GS-truppen.. 2

Japp som lovandes kommer nu de snabba tankarna om backarna...
 [ Ska tilläggas att det är enligt NHs spelartrupp på hemsidan som gäller för dessa tankar. ]

Johan Åhnelöf

Den som med sin rutin skulle stärka upp bakåt sas det när kontraktet skrevs..  Hmm, stärka upp ??  Stärka upp sina kunskaper med studier då, har varit borta för mycket för att ens få vara kvar i laget i mina ögon, tyvärr.


Johan Norberg

Mannen som gör mycket jobb men inte syns.. Likadant denna säsong.


Acke Ringström

Gör väl inget i onödan utan gör sitt jobb helt enkelt.. Och ett bra sådant..


Sebastian Sjösten

Polisen, klippan eller vad man nu vill kalla honom. Frisk så är han helt klart minst 1 division för lågt i seriesystemet.


Calle Johansson

"Pappan" i laget, ska visst bli pappa "IRL" också, bara att hoppas att går bra för er (C)alle... 
MEN, snälla SKJUT mer....


Robert Bodin

Japp... Eller... Vänta nu, skrev A-lags kontrakt, men i vilket lag ?  Nää, in med Bodin, finns andra att flytta på.


Linus Kjell

Ja, vad säger man.... Jopp, som de gör i Ferdinand.." Honom ska vi ha"...  Signa upp NU, på fler år !!


Robin Axbom

Nyköpingssonen, bättre än jag trodde o hade för mig. Men.. ja, håll dig mer på isen så..  ;-)

Japp, och i morgon kommer forwards tankarna....

Andras tankar...
Jag som skrev heter : NH

Åhnelöf har väl ändå varit ljusår bättre än Calle!!

Lillen är klart viktigaste gubben i hela laget, skriv 3års kontrakt med honom =)

2011-12-15 @ 11:34:46
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Njaa, beror väl på.. Calle e ju med o spelar iaf ;-)



Han pluggar inte på "speltid", hehe



Som sagt personliga tankar..

2011-12-15 @ 14:08:15
URL: http://nhbloggen.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0