Var tvungen..

Att kolla lite siffror så här nu när man ändå inte kan sova...

Som jag skrev i förra inlägget, så tycker jag det är synd att man "inte knyter till" när man gjort mål framåt..

Så jag roade mig att kolla lite..

NHs Powerplay - 18.92 % ger NH en 5:e plats, leder gör Väsby med 30 % prick..

NHs Boxplay 78.13 % är näst sämst i D serien.. Bara "topplaget" Visby är sämre med 74.36 %

Är detta en förklaring på de målrika matcherna ??

MOT :
Nacka - 12 st
Nynäshamn - 9 st
Botkyrka - 13 st

Ingen aning, men å andra sidan är det ju 20 omgångar kvar av grundserien, så alla siffror kommer ju att förändras, och det redan på Söndag...

Andras tankar...
Jag som skrev heter : DTR-56

NH är effektivast i gjorda mål per skjutet skott det är därför de inte ligger längre ned i tabellen. När det kommer till allettan o play off mm så måste man bli bättre i defensiven annars är det god natt!!!

2010-10-09 @ 11:19:25

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0