Rickmo ut ??

Ska Rickmo bort från NH ?

Enligt SNs pappersupplaga verkar så vara fallet.

Tråkigt tycker "Bloggarn"..

Undrar även VEM som är den "klara" killen.. Någon av "våra" 3 eller en ny ??

Tiden får utvisa detta...

Andras tankar...
Jag som skrev heter : matte

Dumpar dom Rickmo så kommer jag å mina kollegor bojkotta NH å gå på Gripens matcher ist.. Jävla skitledning i NH!! Gör som bostadsrättföreningarna å visa årsredovisningen online i PDF så man får se vart pengarna hamnar. Dom andra klubbarna har ju inte ens nära NHs publik men har råd med dyrare spelare än Rickmo =(

2010-06-22 @ 11:48:23
Jag som skrev heter : Bloggar'n

*Nu är väl inte sista ordet sagt ännu vad jag fattar för, så vi får väl vänta o se.. Det blir väl ett "Rickmo-fall" även denna säsong ;-)*

2010-06-22 @ 15:34:09
URL: http://nhbloggen.blogg.se/
Jag som skrev heter : Lilla jag

Matte. Jag antar att du är medlem i NH och därmed så är det ju bara att gå på årsmötet och få all info när det gäller årsredovisningen. Men sen håller jag med att det är konstigt att inte Rickmo får en plats i laget. För mig är han given.

2010-06-22 @ 17:10:38

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0