Önskemålen

Hehe, den kommer nu. Det blev ett par st..

De som fick flest "röster" på sig är (oväntat..not)

Calle "Mutti" Johansson + Sebastian "Lillen" Sjösten..

Sen kom ett gäng "NH-grabbar" i..

Robban Åndberg, Peter Danielsson, Jörgen Rickmo, Antti Koponen

Och ytterligare ett gäng "utifrån" i..

Martin Lindman
Daniel Karlunden
Sebastian Larsson - Son till Peter Larsson SSK
Thom Flodkvist
Emil Flodkvist - Bror till Thom, nu på Tryout i Västerås
Anders Gröndahl
Blaz Gregorc
Alexander Lagerström - Bror till Tony Lagerström
Lucas Kihlström - Son till Mats Kihlström (som en gång i tiden var på G till NH som tränare/ass.coach)
Jonas Engström
Dennis Bäck
Kristoffer Blid
Fredrik Johansson
Nicolai Chamizo

De FET stilta kan gärna dyka upp i NH tröjan under vintern ;-)

Men det är "Ass.coach" + Filip som bestämmer det + ekonomin...

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Lilla Jag

Och enligt värvar tempot så kommer de grabbar som redan signat få en tuff vinter. Ska vi gå runt på 2 femmor i år med?

2010-06-08 @ 19:25:57
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Nää, det tror jag inte. Tycker nog att de som är på G ser intressanta ut, så nog blir det ett slagkraftigt lag i år med, så har vi ju många bra killar kvar..

2010-06-08 @ 20:17:52
URL: http://nhbloggen.blogg.se/
Jag som skrev heter : DTR-56

Emil Flodkvist blev poängbästa back i allettan mellan, borde vara fetstilare :-)

2010-06-08 @ 20:42:10

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0