Tänkte göra...

En liten sammanställning av NHs trupp så här långt..

MV :

"Pagge" : Stabil.. Kan bli (ÄR) ännu bättre i år, efter en säsongs seniorspel..

"Erik" : Gjorde absolut INTE bort sig i de matcher han stod förra året, kan ta steg framåt.. (Fast han bör stå kvar)

**
Kanske skulle behövas ytterligare ett namn, OM oturen är framme med skador.
Tror tyvärr inte det hjälper med JR lån från de nedre lagen i egna klubben..

Andras tankar...
Jag som skrev heter : DTR-56

Målvakterna kommer i ett bättre läge i år då back besättningen ser bättre ut i år samt att tränaren om man tittar på hur Enköping lirade säsongen som var kommer att se till att defensiven blir bättre i år. Mardrömmen är ju om matchen mot Huddinge förra säsongen upprepar sig när hela NH gick upp på läktaren och käkade korv!

2010-07-20 @ 08:42:04
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

*Jovisst är backarna ett starkare kort kommande säsong, som sagt burväktarna kommer ju inte få mycket att göra ;-)*

2010-07-20 @ 10:55:55
Jag som skrev heter : DTR-56

Nog kommer de få att göra men dessa rutinerade gubbs borde inte släppa till så många klara lägen som det blev förra säsongen. :-)

2010-07-20 @ 11:13:29

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0