Trött

Kan man vara på mycket.. Men här är några saker som irriterar mig när man är på match..

Folk som : 

... snackar om sina "fina" middagar med släkten...
... "gnäller" om att laget slarvar som fan, och sen i samma andetag säger "Det här är min första match för i år"...
... inte har en susning om vad de är och tittar på...
... sitter o sparkar på "min" stolsrygg hela tiden TROTS att man ber de sluta...
... inte har större koll på hockey och tror det finns typ 20 olika Div 1 serier...
... är där för att "spy galla" över jobbarkompisar / chefer...
... gnäller om "vad dyrt det är att gå på hockey", vad fan gör de då där ??...

Dessa punkter vad var jag kom på just nu i min irritation över "snackpåsar på hockey"...

*Finns fler*

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0