Seriestart : HA

Hände några överraskningar ?

Njaaaoo , det beror väl lite på vilka man håller på oxå och hur man ser på en seriepremiär..

Bofors - Örebro : 6-2
Här blev det ett för mig överraskande resultat, trodde inte att Bofors skulle klara av Örebro "så här pass enkelt"...

Växjö - Borås : 6-4
Väntat resultat, iaf för de som vill se Växjö i toppen.. Men det är 51 omg kvar.. Håller de ??

Västerås - Leksand : 2-3
Här satt segern långt inne 1.12 före fulltid satte LIF segermålet.. Är de sämre i år..??

Sundsvall - Oskarshamn : 3-2
Här var det oxå rätt tufft, OIK i ledning till ca 14 min kvar av matchen då vänder Sundsvall..

Mora - Björklöven : 4-1
Hösten är här och "Löven" faller.. Nja, låt de få komma igång i serien först så får vi se...

AIK - Malmö : 4-3 (SD)
Detta är nog kvällens största överraskning i mina ögon.. Trodde nog att MIF skulle vunnit...

Troja/Ljungby - Almtuna - Spelas i morgon, bedöms då..



Hur skötte sig "våra gamla NH-lirare" då ?

Örebro : Gustav Gräsberg & Markus Andersson
Ingen av dem gjorde något speciellt...

Borås : Jens Hellgren
Nej, visst fasen det är ju inte samma Jensa, han är ju i Piteå numera....  ;-)

Västerås : Jonnie Karlsson
Här var det enda en 2a i båset...

Sundsvall : Niklas Bröms
2 assist. kom från "Brömsens" klubba..

Mora : Jens Jakobs, Niklas Fogström & Markus Lilja
1 mål av Jakobs...

AIK : Andreas Jungbeck & Fredrik Holmgren (mv)
Inga poäng, men Holmgren skötte båsdörren med bravur..

Malmö : Markus Svensson (mv)
På denna sida sköttes båsdörren också med bravur...

Almtuna : Jimmie Kraft
- Resultat i morgon kväll -


Andras tankar...
Jag som skrev heter : Richard

Oskarshamn heter inte OIK utan IKO.

2009-09-17 @ 18:11:07
URL: http://khk.se
Jag som skrev heter : Bloggar'n

Sant... var lite snabb där.. !! :-(

2009-09-17 @ 22:20:25

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0