Mattila


Jukurit - KooKoo
 
1-1 efter ca 25 min...


Vet ej om käre Mikko gjort något ännu..

1-2 efter ca 28 min

3-2 : Full tid...

Mikko, börjar serien med en förlust.. tråkigt..


Andras tankar...
Jag som skrev heter : supporter

Finns det iget intressant att skriva om som berör grabbarna som spelar nu så kan denna blogg lika gärna avslutas... Mycket amatörmässiga artiklar, förutom lillens inlägg.

2009-09-12 @ 22:04:06
Jag som skrev heter : Bloggar'n

*Supporter->* Tack för dina värmande ord, jag tar dem till mig och ska tänka mer på dig... NOT !!



Skriver om VAD jag vill, NÄR jag vill och HUR jag vill..



Läs någon annan blogg då.. Så slipper du besöka denna....



Och du.. JA, jag är en "amatör", ingen journalist (som tur är..)

2009-09-13 @ 10:11:33
Jag som skrev heter : Johan

Finsk hockey, nja, har väl ingen vidare koll på SM-liiga, men kil ändå! =)

2009-09-15 @ 19:48:41
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0