I EFTERMIDDAG !!


Smäller det !!

Äntligen drar serien igång på allvar...

NH möter MB, hur det slutar.. ??

Men hoppas givetvis på att NH vinner med stora siffror..

NH har ju ett rätt stort "övertag".. De har aldrig förlorat mot MB..

NH - MB 27-3 i målskillnad på 5 matcher...

Ska man tro att snittet hålls så vinner NH med 4 - 0 (självklart avrundat från 3,86 - 0,43)





Andras tankar...
Jag som skrev heter : DTR-56

Det är ny match ny säsong gamla statsen är inte ett skit värt nu det är bara och gå ut och köra, om spelarna tänker stats så går de in med fel inställning o attidyd. Full gas varje match för att nå allettan det enda som gäller!!!

2009-09-20 @ 11:50:51
Jag som skrev heter : Bloggar'n

Det är sant, är det någon som sagt något annat ?? Inte jag iaf...

2009-09-20 @ 14:24:14
Jag som skrev heter : DTR-56

Det var min tolkning utav det du skrev. Stort övertag 27-3 målskillnad, 4-0 i snitt/match, jag tror inte att det var detta Hall peppade gubbsen med:-)

2009-09-20 @ 20:13:37

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0