Utbrytarna..

Gör de rätt eller fel..??

I mina ögon gör de FEL.. Är det bara pengar man är ute efter ?

För att det skulle göra den Svenska hockeyn starkare tror jag INTE på...

Inte på detta sätt..
 
Däremot en ES med 14 lag (52 Omg, 2h/2b)
De 2 sämst placerade åker direkt NED till HA.

Och en HA med 14 lag (52 Omg, 2h/2b)
Där de 3 sämsta gör upp med 3 lag från Div 1 om 3 platser i HA..

Hur ska dessa 3 Div 1 lag tas fram.. Jopp..det finns 6 olika serier A-B-C-D-E-F..
Och SERIESEGRARNA möts i en "Super - Etta" serie och de 3 som toppar den tar platsen i HA-kvalet.

Jo, jag vet drömmar o mardrömmar.. men som sagt, jag har inget att säga till om..

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0