Vad ska..


Man tro..

Hittade detta inlägg om Ronnie Hannula som var på gång till NH..

Men valde Väsby istället...

"Jag har mött Hanulla den yngre flertalet gånger, han är absolut ingen roger hansson värvning, han är inte tillräckligt ödmjuk, jag skulle till och med vilja sträcka mig till att säga att han är på gränsen till sjuk i huvudet, hybris så det skriker om det och helt enkelt en stor idiot, jag tror faktiskt att klubbytena har mycket md honom som person att göra, inte många som orkar med en sådan typ i det egna laget."

Inlägget kommer från :
mrmadhawk.se

Hoppas detta inte stämmer, då man gärna sett honom här i NH istället för i Väsbys dress..


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0