Undersökning..1


Tänkte kolla alla lag i C / D om kommande säsong och vilka lag de tror går till All-Ettan och lite annat..


Frågorna här har besvarats av : Sportchef Janne Santesson - MB Hockey.

Här kommer frågorna :

Vilka 4 lag tror ni går till All-Ettan från den andra serien Div 1 C..?
Bålsta, Arboga, Valbo, Enköping

Vilka 4 lag tror ni går till All-Ettan från våran serie Div 1 D..?
Huddinge, Nyköping, Visby Roma, MB Hockey

Vilket lag från vår serie vill ni INTE ha med er till All-Ettan..?
Spelar ingen roll vårt Focus ligger helt och hållet på oss själva.

Vilket lag från den andra serien vill ni INTE ha mot er i All-Ettan..?
Spelar ingen roll vårt Focus ligger helt och hållet på oss själva.

Vilka 2, Div 1 lag oavsett serie har störst chans att ta sig till HockeyAllsvenskan..?
Huddinge och Nyköping,  Huddinge har rutinen i föreningen.

Vilka 2 HA lag, tror ni riskerar att åka ut..?
Örebro och Troja

Vilket HA lag har störst chans att ta sig till ES..?
Malmö och Leksand.


 


Andras tankar...
Jag som skrev heter : Jimmie

Tror du inte Nybro, Tingsryd eller Karlskrona har chans att ta sig till Allsvenskan!? :O

2009-08-21 @ 23:06:40
Jag som skrev heter : Bloggar'n



*Jimmie-> Jo JAG tror det, men tydligen inte MB Hockey, och av dina 3 tror jag nog mest på : Tingsryd*

2009-08-22 @ 01:20:39

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0