Prat med :


Elias  Bjuhr

( Denna intervju finns  även på http://www.svenskafans.com/hockeyzon/nykoping/  )


Vad fick dig att stanna i NH...?
 -
Slippa inkilningen, Trivdes jävligt bra i Nyköping, med fansen, omgivningen. Lärde mig mycket nytt och hoppas att det ska fortsätta så.

Du hade 120 min i utv.båset förra säsongen, ska du slå det i år...?
 - Nää , det är tillfälligheter. Får se efter säsongen, hoppas på mindre

Vem tror du kommer saknas mest av de som lämnat och stannade kvar till slutet..?
 - Ska vi sakna någon, det är bara att att köra på o se framåt med det lag vi har idag.

Vad minns du bäst från förra säsongen...?
- När vi slog ut Borlänge.. Och matchen i Visby när vi blev klara för playoff, kul att så många NH-Fans var på plats.

Har du något kul att berätta om laget från förra säsongen...?
-
Nej, inget jag kommer på nu på rak arm.

Vad är det bästa Practical Joke du råkat ut för och givetvis utfört...?
-
Jag gör inga practical jokes, men kanske kan det bli något nu när man är "äldre"... Fått utrustningen ihoptejpad, så man kom ut försent till träning med böter som påföljd..

Hur var det att spela med NH i 1:an istället för HA...?
-
Jag har ju inte spelat i HA, och blev klar för NH när det var klart med 1:an, men jag minns att vi pratade rätt länge med NH.

Vinner "Elias Bjuhr" den interna poängligan säsongen 09/10...?
- Vet inte, ska göra så gott jag kan..

Som avslutning 5 snabba..

Snöskoter / Jetski..?
 - Jetski..

Lerfotboll / Innebandy...?
 - Innebandy

Jakt / Fiske...?
- Fiske

Madonna / Metallica...?
- Metallica

Böcker / DVD...?
- DVD

Tack för pratstunden och tack för att du stannade i NH...
- Tack själva...

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0