Seger # 219

Ja nr 219 på bortaplan och Jesper höll 0:an och visade alla belackare att han minsann kan han också.
 
Samtidigt var detta seger # 117 i Div 1 spel för NH.
 
Blev det några jubilarer då ??
 
Nej, men däremot klättrade både "Mozart" & "Crippa" närmare sina gränser med varsin pinne.
 
Bara att hoppas på islossning nu mot Falu  =o)
 
Kul att de 3 lag i topp är från våran D-serie (Ni vet den som är sämst av alla eftr A & B)
 
-- Och ja, jag vill inte få fler sparkar så jag skriver lite mer sen om alla läser eller inte..??
 
Jag vet att det finns de som läser här så för dem skriver jag, och jag lovar att INTE gnälla på några domare alls.
 

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0