Läktarögat bidrar...

Jaha, här hade detta ploppat ned när man lagt sig, så det kommer nu då..

Tack igen "Läktarögat".. 


Hej..
Här kommer ”Läktarögat” igen nu då. Dagens match var väl ingen snygg tillställning utan jag tycker den var urusel, ja faktiskt, med ett uruselt spel av NH.

Det började ju bra med att NH gick ifrån till 4-1 men sen tappade dom matchen tycker jag, det kanske i och för sig berodde på alla utvisningar som duggade tätt ett tag där. Nä som sagt, inget skönspel men ändå vinst med 6-4 det får man väl säga är en styrka i sig att vinna matcher utan att spela bra, skönt med tre pinnar.

Läktaren då…

Nä usch, vad dåligt drag det är på dessa läktare. Vi har en supporterklubb men fan det märks inte ett skit. Varför har vi en supporterklubb och när kommer dessa att träda fram och stå på ståplats och skrika sig hesa.

Får jag gissa så kommer det väl inte hända något förens NH når Allsvenskan igen he he tillåt mig att le en smula där för om det sker att klacken vaknar först när NH har lyckats gå upp i allsvenskan igen nää då tycker jag samtliga som sitter på läktarna i dag och så att säga tillhör den forna klacken, att dom skulle skämmas så in i bomben mycket.

HALLÅ, KLACKEN VAKNA… Och heja upp NH i allsvenskan NUU!!!!

// Läktarögat

 


Andras tankar...
Jag som skrev heter : less på all negativitet!

Ge er. Det är skön stämning i hallen, och klacken sitter utspritt för att öka applåder och reaktioner bland övrig publik, det både märks och hörs! Sluta va så otroligt negativa. Jag hör klacken klart och tydligt, sen vart dom befinner sig är mindre viktigt, förra året var det samma visa, i GS satt dom, i AE och PO så hamna dom på läktarn. Slappna av lite och ta initiativ att ställa dig där själv om det är så viktigt!

2012-10-24 @ 10:05:14

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0