PO + Lite annat...

Så här trodde jag inför PO2..

Karlskrona vinner, för att sen torska mot Vita Hästen.. 1 rätt hittills....

Enköping vinner, för att sen torska mot Nyköping.. Fel av mig, Kallinge/Ronneby för NH

Asplöven vinner, för att sen torska mot Kiruna.. 2 rätt av mig...

Olofström vinner, för att sen vinna mot Wings.. 3 rätt av mig...

Då blir det alltså så här då...

Karlskrona - Vita Hästen : Trott på Hästen, men KHK får gärna skrälla..

Kallinge/Ronneby - NH : Hmm, osäkert möte men hoppas givetvis att NH vinner mot denna nya bekantskap..

Asplöven - Kiruna : Norrlandsmöte, spelar ju ingen roll hur det slutar, men tror mest på Kiruna..

Olofström - Wings : Trott, tror och hoppas på Olofström

(Sen om de nu står i fel ordning inför 1a matchen, who cares, de möts ju iaf..)

I kvalet dill Div 1D

Värmdö spöade Bajen Fans med 3-2 (På straffar, eller i 5:e perioden..)

Botkyrka vann mot Väsby med 7-4 (Botkyrkas 12e raka hemmaseger..)

Alltså i dagsläget :

Botkyrka + Värmdö till 1:an, med 5 matcher kvar att spela...

En annan kul grej..

Igår enligt "Blogg.se" skulle jag haft 300 besök...
Idag enligt samma räknare 117 (just nu)..  fast räknaren på sidan visar 40 st... ?


Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0