Läsarbidrag...

En läsares syn på säsongen.



Min sammanfattning av denna fantastiska säsong.

Ja vad kan man säga då efter det snöpliga slut för NHs del, jo absolut inte mer än ett Stort TACK och Grattis till den kanonsäsong som laget har gett oss supportrar.

Efter att jag hade sett alla träningsmatcher på försäsongen så tippade jag faktiskt att NH skulle gå långt den kommande säsongen och ja, jag fick nästan rätt jag trodde efter vad jag hade sett att NH skull ta steget upp redan i år.

Men så blev det nu inte men som säsongen utvecklade sig så måste jag säga att jag är hur nöjd som helst ändå över vad NH har presterat och nu på slutet så vad det ju som på den gamla goda tiden massor av publik och ett jäkla drag på läktaren och det är ju så det ska vara på hockey.

Nu är det bara att se fram emot en minst lika bra säsong som den gångna om inte bättre, för nästa år är det NHs tur att ta steget upp i HockeyAllsvenskan. Jag tänker inte poängsätta olika spelare här, nä det får andra göra men det finns spelare som jag ändå vill nämna och det är förståss # 21 som slog målrekord och assist rekord (tror jag ) sen tycker jag efter det # 1 har visat upp i s.k. slutspelet så är han en stark kandidat för första spaden, det skulle inte jag opponera mig emot i alla fall, sen har # 2 visat att han är en fruktansvärt bra back och s.k. polis i NH och en sån behövs i alla lag på elitnivå och där räknar jag även in # 46 fast han inte är back då :)

Nu hoppas man ju på att dom flesta blir kvar i laget men det är ju ett kapitel för sig, det vet man ju att spelare kommer och går så inget konstigt med det och en del slutar kanske, men men så är det ju inom idrotten.

Det kändes otroligt tomt i går efter sudden men redan i dag ser jag fram emot en ny säsong som supporter till NH.

Som sagt än en gång STORT TACK OCH GRATTIS till spelare och ledare i NYKÖPINGS HOCKEY för den gångna säsongen och dom sportsliga framgångarna.

// Kjell Andersson



Andras tankar...
Jag som skrev heter : Honken

Hej!



Jag säljer en Miikka Männikkö tröja på Tradera:



http://www.tradera.com/akta-nykoping-hockey-troja-miikka-mannikko-auktion_252702_151722605



eller sök på Tradera: ”Nyköping Hockey”.



Mvh/Honken




Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0