Sponsrat inlägg..

Odds kan variera en hel del, gå både upp o ner.. (Påminner  om http://youtu.be/hlv672jqbtE )

Nu så kan man ju spela på allt o alla möjliga kombinationer, ja t.o.m. omöjliga kombinationer och alternativ är spelbara.

" Betting spelet " har funnits i mitt liv sen Svenska spel införde oddset, där man fastnade och har haft blandat framgång, en period var man "bara tvungen" att spela på Elitseriens alla omgångar, gärna då antingen en del tripplar, eller trippelsystem, på de 6 matcherna, idag kan man ju lägga in hela 10 matcher antingen som...

- Singlar ( Tyvärr inga tjejer här )
- Dubblar ( Gör jag inte på "Jack Vegas", vill ha vinsten kvar )
- Tripplar ( Gör jag inte heller )
- Fyrlingar ( Är jag glad att jag inte har, räcker med mina 2 yrväder )
- Femlingar ( Se kommentar ovan )
- Sexlingar ( Se kommentar ovan ovan )

- 7-lingar - 10-ningar !!

Och i just "10-ningar" hittar man ofta en del spelbara tips, men idagsläget har jag tyvärr inte spelat på länge.

Men kanske är dags ikväll igen... vi får se..

Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0