Nytt till NH

Fick ett SMS om att en ny kille var klar för NH..

Hmm, fick namnet och platsen... Hmmm

Varför ta n en ny center, när Linus Kjell "saboterades" av Visbys "gaulningar" ??

Njaaa, är inte med alls på den värvningen, årets trupp framåt är inte alls värd att "ruskas"..


Vem den nya ska vara hittar ni här : ==>>

Tydligen en från de södra divisonerna...

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Markus

Ingen bra värvning. Säger inte så bara för att. Jag som håller på Hästen har sett han ett par gånger iår. Och han åker mest runt och tjurar. Dock rätt hyffsat bra tekare.

2012-01-27 @ 16:29:07
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Ajdå, låter inte bra, ingen sån man vill ha i laget kanske..

2012-01-27 @ 16:40:18
URL: http://nhbloggen.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0