Dåliga D-serien

Är det ju vissa som hävdar...

Men att nu 3 av 4 lag från just D-serien är klara för Play Off, säger väl en del just nu iaf..

Nej just det, det är ju först i PO som det visar sig vilken serie som står sig bäst... ;-)

Oerhört spännande kommer det oavsett att vara nästa fredagkväll att följa NHs match mot Visby/Roma...

Kommer Fredrik Håkansson bli ensam poängkung ??

Vilker rekord ryker först ??  Mål eller Assist ??

Vad tror ni ?

Kommentera om vilker ni tror och i vilken spelminut (1-20, 21-40, 41-60)

Så skrapar jag fram en vinst åt dig som är närmast !!

(Lämna din mail, så jag kan kontakta dig..)

Andras tankar...
Jag som skrev heter : kjell

jag tror Håkansson får en ass efter c:a 7;25

alltså så ryker assist rekordet först sen tror jag att han kommer att göra två mål ochså 1 a målet efter 22:03 det andra 58:30 i tom bur



:) hälsningar kjell andersson

2012-02-11 @ 21:24:49

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0