V.H. - N.H.

Matchen igår var väl helt ok, men att vissa säger att VH var överlägset mycket bättre och "oslagbara" som de sjöng, får mig att skratta..
 
Visst, Hästen vann, men inte var de så fasligt mycket bättre än NH..
 
Att de ens fick/får spela i den där ynkligt lilla garderoben är en gåta, då NH knappt får använda "Lilla Hallen", trots att den är betyyyyyyyydligt mycket större och bättre än detta lilla stallbås..
 
Men men, VH vann, och vinner väl Sm guld framåt vårdagarna om man ska tro deras klack ;-)
 
************    ************    ************    ************
Har fått ett mail av en som vill kalla sig "Läktarögat", och erbjuder sig att komma med lite, som han sa "Matchanalyser", vi får se hur det blir med det, men han/ DU är välkommen att bidra.
 
 

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Anonym

blir lätt sådana ramsor när laget man håller på har för vana att förlora sisådär 3.4 matcher per säsong...
Tar nog ett bra tag innan samma känslor för laget skapas i er arena. Sen finns det väl inget speciellt avancerat reglemente för hur en träningshall skall se ut?
Men man är inte fövånad att den tillresta nhpubliken var mer intresserade av hur dålig hallen var än hur dåligt NH var...Skulle antagligen hellre tittat i tak och vägg än på isen om jag höll på NH ;)

Svar: Tänker du på att VH förlorar 3-4 matcher/säsong.. Då är det ju synd att de förlorar just dem som betyder mest, annars hade ni ju haft matcher mot SSK, DIF o de andra "dynglagen" nu.. =o)Kan hålla med om till viss del att NH såg bleka ut, men som sagt en träningsmatch är en träningsmatch..
Lycka till i slutet av säsongen...
NH Bloggarn

2012-08-30 @ 16:11:18
Jag som skrev heter : Anonym

Tycker du har lite fel. Tyckte NH hade inte mycket att sätta emot hästen denna match. Hästen var äckligt sugna på att vinna denna match eftersom man gjorde världens plattmatch mot huddinge.

Och anledning till att vi spelar i garderoben är ju att himpahallen inte är spelbar än eftersom de har renoverat bottenplattan

2012-08-31 @ 15:57:53
Jag som skrev heter : Anonym

Men önskar nyköping lyckta till och att vi möts i en betydelsefull match istället för en träningsmatch.
Men svårt att säga var lagen står. Hästen har iprincip nytt lag med en ny tränare. Tar tid att få ihop, vet icke hur mycket lirar NH har fått in. Det enda jag vet är väl att ni har tappat en hel del tongivande lirare.

2012-08-31 @ 15:59:32

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0