Match och lite funderingar...

Yes, äntligen är det match igen..

Tyvärr var jag inte och såg NHs första match på bortais av olika orsaker..

Men nu ikväll är man på plats..

Johan Svensson i mål, ska bli kul att se de nya spelarna och se om det tänkta laget till NH 5:AN blir som det är tänkt, eller om man får tänka om lite där..

Oavsett vilket.. Nu är det dags !!

**********          **********          **********

Funderingarna består idag av..

Sponsorer..

I mina ögon bör ju de "större" sponsorerna vara klara så här tätt inpå seriestart som det trots allt är. De "mindre" men ack så älskade och nödvändiga är ju några man kan jobba in under resans gång.

Varför funderar jag på detta då ?

Jo, enligt uppgift så är det visst inte klart med en av de "större" från förra säsongen ännu, trots att, om jag fattade rätt, den/det sponsorn/företget, vill ha det precis (med någon ev. avvikelse) som de hade föregående säsong, i mina ögon finns inget annat än att : Skriv ut avtalet, åk dit och få det signerat på en gång !!

MEN, det kan ju ha hänt sen jag hörde talas om det, för det var för typ 3-4 dgr sen jag hörde det..

********** ********** **********

NH Support finns visst nu på Twitter : http://twitter.com/NHSupport



Andras tankar...
Jag som skrev heter : xxx

Vad bra att du uppmärksammat att det ännu inte är klart med en större sponsor.

Mycket bra verkligen

Jag föreslår att du går upp till Roger på Måndag och informerar honom eller ännu hellre ring honom omg så saken blir åtgärdad snarast.

Dock har jag svårt att se varför sånt ska skrivas i en blogg.

Vi ska hjälpas åt att föra NH vidare på ett målmedvetet och ödmjukt sätt.

2012-08-18 @ 17:15:41
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

VEM har påstått att det gäller NH ??

VAR står det nånstans att det gäller NH ?



Jag förstår att du/ni genast gör den kopplingen att det handlar om NH, eftersom jag har dem närmast hjärtat på ett sätt.



MEN, nu är det så att detta med "sponsorn/företaget" handlar om ett helt annat lag och en helt annan sport än ishockey och NH..



Och JA, oj, tänkte inte på att göra det tydligt i inlägget, Förlåt mig för det..



Hoppsan så tokigt det blev..



Personligen så ser inte jag några som helst bekymmer med att skriva både positivt och negativt i en blogg, för om jag fattar rätt, du får gärna rätta mig, är en blogg ett ställe där man skriver ned egna synpunkter och åsikter (till en viss gräns, för de som inte tål att höra fakta och inse sanningar, t.ex politiker eller fanatiska grupper), om olika saker som man är intresserad av, eller sysslar med..



Så en "sexbloggare" får då alltså inte skriva om t.ex. orala aktiviteter bara för att just "du" kanske inte sysslar med sånt då ?



Och här med "du", syftar jag på vem som helst i Sverige, Norden, Europa eller världen, INTE dig personligen Herr/Fru "xxx"

2012-08-20 @ 02:17:56
Jag som skrev heter : xxx

Oj, förlåt...Bloggen heter NH-bloggen och den länkas från Nyköpings Hockeys hemsida-det är klart att man givetvis inte ska utgå i från att den handlar om NH.

Som du själv skriver - Så tokigt det kan bli...

2012-08-20 @ 05:35:09
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

I detta fall, blev det visst så..



Tyvärr..

2012-08-20 @ 09:45:10
Jag som skrev heter : Nhboys

Hej jag undrar om du skulle Kunna kolla in min Nh blogg ! Skulle bli jätte glad om du kommentera ! Tack på förhand :)

Svar: Har varit förbi och kollat in den..
NH Bloggarn

2012-08-24 @ 22:50:27
URL: http://nhboys.blogspot.com
Jag som skrev heter : Anonym

Hej,

När jag letade efter poker och sport sidor så hittade jag er hemsida
och nu undrar jag om ni skulle
vara intresserade av att ta emot gästartiklar?

Svar: Eftersom du är väldigt "Anonym" så är det svårt att avgöra det... ;-)
NH Bloggarn

2012-08-27 @ 13:32:44

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0