Igår...

Var det mycket som hände, man vaknade och kände det där pirret i kroppen man känner inför en start av något man längtat efter ett tag..

Kidsen fick glo på "Sommarlovsmorgon" i lugn o ro, sen blev det gemensam frukost, ja först efter deras TV-tid.

Sen iväg till 3-vliga bekanta för en snabb kopp, förlåt, mugg kaffe, för att strax därefter åka vidare för att kidsen skulle träffa sin "bortflugna" mamma sen 1 år tillbaks, JA, så är det, och vi kom dit och fikade ihop, för att fortsätta färden mot ispremiären, jag och kidsen alltså.

Däremellan hann man med att fixa lite, och dona lite, sen ut igen, för att då verkligen ge sig nedåt det härliga tempel som här kallas "Stora Hallen". Man hade läst om att det skulle finnas souvenir-försäljning och möjlighet att köpa säsongskort, det såg jag tyvärr inte röken av, så, nu blir jag kritisk igen, där får sig NH ett litet .

Men nu är det på gång igen, 37 dgr kvar till Seriestart....




Andras tankar...

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0