Tävling

Nej, inte hos mig denna gång, den kommer..

Men däremot hos afterice.se



Kul med "TV sänd" match, men jag kommer ju vara på plats =o)

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Andreas Höglund

Kanon. Nu ligger även din länk uppe på min länklista :)

2011-12-28 @ 22:59:13
URL: http://www.afterice.se
Jag som skrev heter : nhpappa

Varför har inte NH snappat upp att websända matcherna mot betalning? Jag köpte precis matchen på hästens sida, smidigt för oss som har barn och inte kan ta oss till hallen utan att missa hela matchen.



Någon som har svaret på den frågan?

2011-12-30 @ 18:33:44
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Ingen aning, jag vet att det har diskuterats, men vet inte varför inget mer har hänt, tyvärr..



Skicka din fråga till NH !!

Hör gärna av dig OM du får svar...



Var kvalitén bra ??

2011-12-31 @ 00:38:17
Jag som skrev heter : tinge

Kvalliten var snäppet sämre än LGsports men lite bättre än SHLs sändningar. Dock flöt det på utan buffringar som det brukar bli på LGs sändningar.



Bröts i ca 2 minuter i 3e tyvärr. Annars kanon!



Vore ju roligare att köpa sändningar av NH än att sponsra hästen eller LGsports.



Jag köpte också sändningen för att min tjej jobba kväll och jag hade vår dotter hemma. Tummen upp för förslaget!!!

2011-12-31 @ 10:13:39

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0