Beslutsångest..

Hehe, tänkte kolla lite hur NHs facit för just "Januari-matcher" ser ut...

Sen fick jag en känsla över att kolla hur det ser ut med NH anknytning i våra motståndare från C-serien..

Så det fick bli det nu och det andra tar jag sen..

Hudiksvalls HC

En helt ny bekantskap för NH (motståndare 82) i seriesammanhang, så lite svårt att se på det historiska här.

- Ingen f.d. NH lirare i laget.
- Ett gäng killar med ES rutin finns i laget, där "stjärnan" får vara Magnus Nilsson (9 ES säs.)


Falu IF

Även detta en ny bekantskap för NH (motståndare 81) i seriesammanhang.

- Den enda NH bekantingen här är Fredrik Näslund.
- Även här finns ett gäng killar med ES rutin, MEN även ett gäng med NHL rutin..


Borlänge HF

Ingen ny bekantskap här inte, 4 möten tidigare alla med NH seger.. !!

- Det närmaste NH koppling man kommer här är Jeff Jakobs som var och tränade med NH och brorsan Jens.
- Och även här finns ett gäng ES-matcher med i rutinen hos en del killar.


Hedemora SK

Inte heller någon ny bekantskap för NH och likaledes här även ett lag NH inte förlorat mot.

- Måste nog ha ett av Sveriges tuffaste namn på målvakt iaf " Tetris ", det är inte många det inte.
- Ingen ES rutin.
- Men NH koppling i form av Jesper Andersson, en som i andras ögon var en flopp i NH, men går man  skadad så gör man, och då kallar inte jag det någon flopp, han fick ihop 23 p totalt, mer än vad andra fick.

Tippa AllEttan då (baserat på historiken + att NH vinner minst 1 av mötena mot de 2 nya!!)

1 : Nyköping
2 : Åker
3 : Hedemora 
4 : Borlänge
-------------------
5 : Wings
6 : Visby/Roma
7 : Hudiksvall
8 : Falu



Andras tankar...
Jag som skrev heter : Andreas Höglund

Tävling på min blogg där man kan vinna en kod till matchen mellan Nyköping och Vita Hästen. Du får gärna göra reklam för tävlingen.

2011-12-28 @ 13:01:59
URL: http://afterice.se

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0