En liten undran..

Angående gårdagens ispremiär..

VEM, kommer på att måla om i hallen när det börjar dra ihop sig till säsong ?
VEM, kommer på ideén att "stänga av" en del sektioner när det drar ihop sig till säsong ?

Ni har haft hela sommaren på er att iordningställa ishallen, varför vänta till NU ??

Likadant för något år sen... Mitt upp i Allettan (har jag för mg), DÅ skulle det målas sektioner ??

Näää, taskig framförhalning eller är det bara så att det finns "herrar" som inte vill hockeyn väl ?

Bara en liten undran....

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Jimmy

Förmodligen samma personer som sett till att Rosvallaområdet öster om Idrottsvägen nu ser ut som rastgården runt Hall- eller Kumla-anstalten. Undrar vad som blir nästa steg, beväpnade vakter eller metalldetektorbågar för att komma in?? Och gällande ishallen så är det väl inte konsert förrän i december, så det är väl ingen brådska!? ;) (OBS ironi!!)

2011-08-10 @ 18:29:16
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Jadu, vem vet....

2011-08-10 @ 19:15:55

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0