Tränarnamn..2

Finns ju många att välja på.. Både nära o längre ifrån.

En del röster har nämnt Jeffa Hällegard. Men jag vet inte det ja, om han är rätt man.
Lite skillnad på manskap i VH och NH..

Och hur gick det sist Jeffa tränade NH.. Just det, bommade SuperAllsvenskan, bommade playoff från Forts.serien.. PANG, så var den säsongen över, och Jeffa fick gå.

Andra nämner även Fredrik Johansson, men han sitter säkert i Kumla ( vitsigt va ?? )

Andra namn som flyger förbi (i skallen på mig iaf) är :
- Tomas "Mini" Berg (Undrar om det är Markus farsa, de heter likadant iaf).

- Lenny Eriksson, nja, bor i Örebro, och hur det blir med Oskarshamn är väl oklart..

- Fredrik Söderström, han blir kvar i Olofström.

- Roger Moström, är ett namn vissa nämner, andra tror inte han är mogen, men det han gjorde med NH mot Huddinge, när vändningen kom bevisar motsatsen, och han visar känslor i båset.

- Owe Holmberg, "nödlösningen" som tränat A-lag i Nyköping (Nbis,NHL, NH) runt 20 säsonger, kanske är värd att få "slippa" nu, fast han har förmågan att få killar att jobba åt ett håll, även om vissa enligt rykten inte kan med honom.

Nu tror ju inte jag att något av dessa namn är dem som styrelsen jobbar på/med, ska visst vara 6-7st och någon har visst t.o.m. varit på besök.

Hoppas nu bara att både någon och styrelsen bestämmer sig fort. Så kommer det nog trilla in ett par namn också..

Andras tankar...
Jag som skrev heter : Pete

Så sant som det är skrivet. När tränaren är klar (lite beroende på vem det blir) så kommer det bli betydligt lättare att få spelare att skriva på. Så hoppas för fan att de får in en tränare snart. Innan påsk vore att föredra.

2010-03-30 @ 20:10:39

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0