Gotland

Är en Ö som NH trivs rätt bra på...

Av hittills 31 spelade matcher mot "Gotland" så har NH vunnit 17st.

10 har slutat med Gotländsk seger... 4 har då slutat oavgjort...

131 - 91 i övertag målmässigt sett för NH...

Och nu kommer nästa stora händelse.. (Förutsatt att dem är med..)

Om Antti Koponen passar fram Fredrik Håkansson..

Då blir det en "dubbel jubilar"..

Anttis 100:e ass i NH tröjan..
Håkanssons 400:e match i NH tröjan

Ja... Håkansson "jubilerar" bara genom att vara med, han behöver inte få passen av Antti...


Andras tankar...
Jag som skrev heter : Rune

Nu har du letat långt bak i arkiven! Ta fram statistiken för senaste säsongerna i Division 1 istället så ser det nog inte så lysande ut. Vann NH någon match i Visby förra säsongen? Jag har för mig att senast ni vann i Visby mot VisbyRoma var år 2009 och då på straffar.

2011-09-30 @ 01:14:21
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

*Det stämmer om det är Playoff matchen du tänker på. Men om vi tittar på matcherna i D-serien så är det 3-3 i matcher (Visby-NH)*

2011-09-30 @ 09:11:38
URL: http://nhbloggen.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0