Ekonomi...

Ska man väl inte tala högt om när det gäller NH..

Men kan iaf inte låta bli just nu...

Jag har hört lite rykten om att det inte står så bra till med klubben i våra hjärtan..

Nu ska det tydligen finnas pengar i kassan, men tydligen ska visst saker iaf inte ha betalats ??

Och då börjar man ju fundera, vad är bäst ??

- Ha pengar kvar och stå med skulder..??

- Ha mindre med pengar och stå med mindre skulder..??

Jag vet iaf vad jag föredrar...


Andras tankar...
Jag som skrev heter : feztis

Den är riktigt bra :) Tänk om de kunde göra sån musik nu för tiden också och inte sånt skräp som kommer titt som tätt :p

2011-11-07 @ 18:17:49
URL: http://feztis.blogg.se/
Jag som skrev heter : poppe

Jag vet vad jag skulle göra. Eller INTE skulle göra närmare bestämt. Jag skulle inte starta rykten på min blogg som på något sätt skulle misstolkas på ett negativt sätt för föreningen i mitt hjärta. Jag börjar undra vilken förening du menar med det? Fakta är en annan sak. Då blir det inga felaktiga saker som cyberrymden så effektivt sprider. Tack för ordet.

2011-11-07 @ 18:35:40
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Poppe-Du är så välkommen med dina synpunkter, jag håller delvis med dig. Men om det kommer från källor som ligger rätt nära, så tar jag det inte som rykten utan mer som något vissa kanske borde undersöka mer. För om jag fattat rätt så har det visst bytts kassör huxflux inom NH, och det undrar man ju varför, OM det nu är så..

2011-11-07 @ 22:02:27
URL: http://nhbloggen.blogg.se/
Jag som skrev heter : Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-01-12 @ 23:14:49
URL: http://smsalåna.nu

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0