TACK, för en satans bra säsong...

Får man lov att säga !!

1 - ETT enda satans skott från att vara i KS !!!

Calle slutar.. eller gör han det, har han något annat på gång, lyssnar man på hans ord i SNs video kan man tolka det så, MEN, ska man bli pappa, så ??

Men lika mycket ledsen man är för att säsongen är slut, lika glad är man för en lyckad säsong, sportsligt.

Sen finns ju en del "Jubilarer" att hylla, dessa kommer att få ett eget inlägg här framöver, ev. med en liten intervju.

Angående den lovade intervjun, så kommer berörd spelare att ringas upp i början på kommande vecka, så den kommer !!


Andras tankar...
Jag som skrev heter : Ismannen

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bara älska Krif!!!!!!!!!! VI ÄR I KVALSERIEN! Och nu kan ju paddla kanot ha ha. ALLTID OAVSETT!!

2012-03-11 @ 10:27:40
Jag som skrev heter : Stubbet.

:)

2012-03-11 @ 12:22:45
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

*Japp, och ni kan ju hoppa stav.. =o)*



Bara att gratulera, kunde lika gärna varit vi..

2012-03-11 @ 13:12:17
Jag som skrev heter : Stubbet.

Ja...Det kunde gått hur som helst:)Ni har ett bra lag....Men jag är sjukt glad för mitt KRIF:)

2012-03-11 @ 13:34:34
Jag som skrev heter : Macke

Men för fan Stubbet, du bara måste tjabba överallt!

Överlycklig att KRIF tog hem detta, o vill passa på att tacka NH för en spännande och o nervslitande Play off serie! Var med i fredags o hade gärna varit med i lördags med men vart förhindrad!

Alltid, Oavsett......

2012-03-11 @ 16:56:18
Jag som skrev heter : Stubbet.

Var har jag skrivit här som du tolkar som tjabb fjant?

2012-03-11 @ 18:16:34
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Nu lugnar vi oss grabbar, jag vill INTE rensa här.

2012-03-11 @ 23:10:55
Jag som skrev heter : Ismannen

Ha en kanon sommar ni i Nyköping och lycka till i fortsättningen med eran klubb. ALLTID OAVSETT!!

2012-03-12 @ 14:25:18

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0