Jaha....

Det var den matchen det...

Vad finns att säga.. Jag var inte på plats, jag såg den inte via LG Sports (vilket inte många andra heller verkar ha gjort)..

Håkansson fortsätter ösa in poäng, nu gjorde han även mål, så nu har han tagit det rekordet från Ronny oxå..

Men hela 8-3, känns lite för stort så här iaf utan att som sagt sett matchen...

Ska bli kul att se matchen nu på fredag, "kniven mot strupen"... !!

Lite kul att det andra D-serie laget oxå fick stryk (8 - 2), då får vi hoppas att Wings vinner nästa match..

D-kvalet :

Bajen Fans - Botkyrka 3 - 4
Väsby - Värmdö 4 - 3

Vilket ger i dagsläget : Botkyrka - Väsby tillbaka i D-serien...


Andras tankar...
Jag som skrev heter : Christer Leveau

Nyss hemkommen från matchen i kallinge och jag är mycket besviken på Nyköping, stannar inte ens kvar för att tacka krif och dommarna efter matchen. Bara för att man spelar dåligt så behöver man inte uppföra sig dåligt, otrolig besvikelse.

Hoppas att vi blir bättre bemötta när vi gästar er!!!

2012-03-07 @ 22:17:35
Jag som skrev heter : Stubbet.

Man tackar aldrig förren ett lag blir utslaget i play off...Nyköpings spelarna gjorde således inget fel här.Gooooooo KRIF:)

2012-03-07 @ 22:29:59
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Exakt... "Tacket sker efter avslutad matchserie"



Så vi tackar väl av varandra på Lördag då och önskar KRIF lycka till 2012/2013 ;-)

2012-03-07 @ 22:32:33
Jag som skrev heter : Stubbet.

Den som lever får se:)

2012-03-07 @ 22:38:18
Jag som skrev heter : Anonym

Det är här man ser skillnaden mellan de som varit med förut och de som tror de kan allt. Bua ut ett lag för de gör som man brukar. Tycker publiken får skämmas mera!

2012-03-08 @ 15:12:24
Jag som skrev heter : Ismannen

För att publiken bua är för hur Nyköpingsspelarna försöker att skada våra spelare hela tiden för inte är det vårt fel att inte ni kan åka skriskor. Vi vann för vi var bättre än er sedan att esa föredettingar beter sig som svin får stå för dem. Imorgon kommer vi Krifare att komma till eran hall och försöka heja fram oss till en ny seger för vi i Kallinge/Ronneby get oss alldrig. ALLTID OAVSETT!!

2012-03-08 @ 17:00:31
Jag som skrev heter : Anonym

Get oss alldrig? Du kanske menade "ger oss aldrig". i så fall är det bra, jobba på med grammatiken!

2012-03-08 @ 18:15:57
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

--> "Namnlös", kanske du med..



=> Get oss alldrig? Du kanske menade "ger oss aldrig". i så fall är det bra, jobba på med grammatiken!



Ska väl iaf vara ett ? där efter.. "kanske menade "ger oss aldrig". ??



=o)



KUL med kommentarer här !!

2012-03-08 @ 19:24:35

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0