Hallar

Mjörnberg efterlyste bästa hallarna för ett tag sen, nu äntligen har man plöjt igenom..

Kul att Nyköpings hall kommer upp i en del inlägg..

Framförallt ett inlägg fick mig att le..

Klippt från en "Jimpa".. " Nyköpings var riktigt fräsh dock tråkigt att den inte hade fyra sidor."

Jo Jimpa, den har fyra sidor t.o.m. 6 om man ska ironisera det lite ;-)

Jag fattar vad han menar, så ni behöver INTE komma med "pekpinnar" denna gång ;-)



Andras tankar...
Jag som skrev heter : B

har inte de flesta hallar tre sidor för 'allmänheten' och en för 'vip'? vissa till och med bara 2 totalt att sitta/stå på..?

2012-07-17 @ 20:51:48
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Det är möjligt, men nu menar nog "Jimpa" att det inte är "platser runt hela" rinken.. Utan det är tyvärr bara 3/4 av hallen..



Och jag menar väggar runt på alla fyra + golv och tak = 6 sidor = en kub ;-)



Och hallen är ev. "felvänd" iaf minns jag det som som den skulle vara tvärtom på de ritningar som presenterades, men kan ha hört fel där och då.

2012-07-17 @ 21:50:30
Jag som skrev heter : B

Jo jag förstod vad ni båda menade, men är det inte rätt många hallar som är som våran? För vi har ju ändå platser på alla 4, men en är vip-bås. :) I alla fall har ju luleå arena bara 2 sidor att sitta på och lombiahallen i kiruna har en sitt och en stå (nu ska det bli sitt på båda), m.m. Det var det jag tänkte, att är det vanligt med 'allmänna platser' på alla fyra sidor? :)

2012-07-18 @ 21:54:03

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0