Smått o gott o oroande...

Smått o gott..

2 nya till NH... Anders Selin, (som SN nämnde), Patrik Eklund, från Ore.


Oroande 1

Fullt på backsidan ?? Men herregud... Norberg & Kjell då ?? dessa 2 tar ju lätt 2 jr's plats, eller kommer de in efter jul och  JR har fram tills dess på sig att "matchas in" för att gå in i J20 och "fylla på" ??


Oroande 2

Ryktas om att inkomstuppgifter för 2011 har kommit på vift på väg från NH till Skatteverket ??
Aj aj aj, inte bra OM det stämmer, men enligt vissa personer så ska visst så vara fallet.. "inte bra alls"


Oroande 3

Andra "rykten" gör gällande att Fredda o Roger inte har så mycket "makt" i rekryteringen av nya spelare, stämmer detta så AJ AJ AJ AJ, säger som "Sean Banan - Inte såå braaa".
 (Även fått höra detta från en spelare, som hört samma "rykte")

Oroande 4

Är en annan sak, som jag inte ens vill nämna, för det gör mig så förbannad OM det skulle ligga något bakom detta, OM det ligger någon sanning i detta så är snacket om "det nya Nyköpings Hockey" inte något att lyssna på längre...

Hoppas nu verkligen !!!!

Att . 2-3-4 oven INTE stämmer alls, utan att vi även kommande säsong kan se ett STARKT NH på isen..

Gärna med samma inställning som tydligen Huddinge nu tar tag i  LÄS MER


Andras tankar...
Jag som skrev heter : NB

Vad innebär nya NH?

2012-04-03 @ 18:38:36

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0