Vilka blir...

Klara för AllEttan i eftermiddag då.. ??

Finns ett gäng i C

- Hudiksvall, är i princip redan klara. 10p ner till 5e plats, och så mycket tappar de inte.
(ska bil kul att se en ny hall)


Sen står det mellan 4 lag.. 

Falu, Borlänge, Ore & Hedemora

I våran serie då ??

Njaa...  Där får man nog återkomma efter dagens matcher..

Men, Vallentuna, Nacka & Järfälla har ingen chans...

Värmdö & Nynäshamn har 9p upp och har 18 kvar att spela om.. Njaaa

Huddinge på 5:e plats !!!  möter Åker/Strängnäs idag, en "måste" för våra kära Sthlm'are.
OM de vill flyga förbi Wings

Annars ser ju Visby/Roma , Nyköping och just Å/S "klara" ut.. men det är 6-7 matcher kvar..


Andras tankar...
Jag som skrev heter : DTR-56

Hoppas att inte lirarna i lagen tänker som dej, ett av fem lag skall bort det kan bli vilket lag som helst. Och om något av lagen har inställningen att de klarar detta lätt så är det de som får lira fortsättnings serien :-)

2011-11-28 @ 15:08:43
Jag som skrev heter : NH Bloggarn

Absolut kan det bli vilket lag som helst, kul att det är så pass jämnt detta år..



Kul också att "Pagge" ännu en säsong visar vad NH gick miste om..



Hehe, kan inte låta bli att bjuda på denna :

" Nää, det finns inte många som tänker som mig, och tur är väl det, för gud vad tråkigt det skulle vara då att dels blogga och att läsa andras bloggar, oavsett lagtillhörighet " =o)

2011-11-28 @ 22:21:28
URL: http://nhbloggen.blogg.se/

Tryck ned dina tankar här..

Namn:
Jag kommer tillbaka

E-postadress: [Endast jag som ser]

Din WEBB / BLOGG hittar andra här :

Dina tankar :

Trackback
RSS 2.0